Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קוד תקלה בגיר קורולה 2007


forum770
שימו לב! השרשור הזה בן 3838 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם.

מדובר בקורולה 2007 עם 110 אלף קילומטר גיר אוטומט.

לאחרונה צצה מנורת תקלה ועם בדיקה בסורק תקלות רושם את התקלה הבאה:

,p0741 - torqe converter clutch circuit performace / stuck off

 

הבנתי שמדובר בתקלה בממיר מומנט, אבל לא ברור לי מה בדיוק הבעיה ממה נוצרה ואיך אפש לפתור אותה?

מישהו נתקל בבעיה דומה ויכול לומר לי מה הפתרון?

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. נסה להריץ את קוד התקלה בגוגל, אני בטוח שתמצא הרים של מידע.

2. לצורך פתירת התקלה הייתי ניגש למכון גירים אוטומטיים ולא למוסך. השמועה אומרת שחבר הפורום "ספי" מבין דבר או שניים בעניין, חפש אותו.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפת פעם שמן גיר ו\או פילטר באגן של הגיר...?

 

אם אתה בודק שמן גיר, מה הצבע שלו?אתה בודק בכלל גובה מפלס שמן?

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בבקשה: http://translate.google.co.il/translate?hl=iw&sl=en&u=http://engine-codes.com/p0741_toyota.html&prev=/search%3Fq%3Dp0741%2Btorque%2Bconverter%2Bclutch%2Bcircuit%2Bperformance%2Bor%2Bstuck%2Boff%2B%25D7%2598%25D7%2595%25D7%2599%25D7%2595%25D7%2598%25D7%2594%2B%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%25A8%25D7%2595%25D7%259C%25D7%2594%2B2007%26biw%3D1152%26bih%3D562

קרא גם כאן:http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=434022&highlight=P0741+%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94+%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%94

 

הפתרון- פנייה למכון גירים אוטומטיים באיזור מגוריך ( ?) לשם אבחון ופתרון התקלה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם.

מדובר בקורולה 2007 עם 110 אלף קילומטר גיר אוטומט.

לאחרונה צצה מנורת תקלה ועם בדיקה בסורק תקלות רושם את התקלה הבאה:

,p0741 - torqe converter clutch circuit performace / stuck off

 

הבנתי שמדובר בתקלה בממיר מומנט, אבל לא ברור לי מה בדיוק הבעיה ממה נוצרה ואיך אפש לפתור אותה?

מישהו נתקל בבעיה דומה ויכול לומר לי מה הפתרון?

 

תודה

האם אתה מרגיש את הממיר מומנט מתחבר ? אך בודקים למשל כאשר המנוע כבר חם ואתה בשיוט של 100 קמש עושבים את הרגל מהגז והסלד מנוע נשאר דיי יציב ולא יורד מייד לכמעט סרק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסלד בשיוט מנוע חם לא יורד לכמעט סרק הרכב נוסע ומתנהג כרגיל, הסלד בשיוט 100 קמש יציב על 2,4 סלדאין דברים חריגים.

קראתי בכל מיני מקומות שניקוי מגעי הצמה לגיר יכול לפתור בעיה או החלפה של הסולונאיד שאחראי על הממיר מומנט אם הניקוי לא עוזר!

מה אתם אומרים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגירים האלה מאוד מוצלחים.

לפי דעתי האישית בלבד: יש לך שתי אפשרויות, או ללכת למוסך ולפתור את זה בכסף(לך תדע מה יאמרו לך שם), אני מניח שזה יהיה בעלויות של כמה אלפי שקלים, או לפתור את זה בעצמך, או באמצעות מוסך (לא מורשה).

לפי דעתי ונסיוני(יש לי רכב זהה) : אני הייתי מחליף שמן גיר (חייב סינטטי מלא), מפרק בורג ניקוז, מוריד את השמן ושם 3.6 ליטר חדש, נוסע יום ואז מחליף שוב.

אם לא נפתר, ממשיך הלאה.

הלאה מבחינתי זה ללכת למוסך לפתוח אגן שמן ולבקש החלפת רשת, ככה אתה מרוויח החלפת שמן נוספת (בהחלפה רגילה רק חלק מהשמן יורד דרך אגן השמן,אין לך אפשרות להחליף הכל).גם מחליף רשתית וגם מבקש שינקו לך מתחת את המעברים באגן שמן(מה שניתן), וגם את אגן השמן עצמו (תבקש שיחזירו לך את האטם המקורי,אל תחליף אותו).

כמו כן הייתי נובר באינטרנט ומוצא היכן הקונקטור של המחשב גיר נמצא, חיישנים וכו, הייתי מפרק אותם ספריי מגעים,ספריי אויר לייבוש ומחזיר אותם.

 

כמה ק"מ הרכב עבר והאם הוא יד פרטית בעברו?

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במסמך של טויוטה כתוב שבהחלפת מחשב שאינו מתאים לרכב עלולה להופיע אחת מהתקלות המוצגות או שתיהן.

בעיקרון התקלה היא התחלת היווצרות של החלקה בממיר מומנט.

במודלים החדשים טויוטה העלו את סף הרגישות של המחשב וכן הגיר בנוי טיפה'לה יותר רגיש, ולכן מופיע קוד התקלה.

התקלה לא מורגשת בנסיעה. ממיר המומנט ממשיך להינעל, אך הבעיה מחמירה עם הזמן.

הבעיה היא שקשה למכור את הרכב עם התקלה. אפשר למחוק תקלה לפני מכירה, אבל זה מזמין צרות לאחר המכירה.

בכל אופן, שיפצנו כבר כמה וכמה גירים עם התקלה הספציפית הזו בעלות של כ 5000 שח.

אני חושב שאם יש תקלה - כדאי לתקן ולא למשוך. בסופו של יום בכל מקרה תצטרך לתקן או להוריד מחיר במכירה. ולאור כמות ההיצע הגדול שיש לרכב הנ"ל ביד שניה, יהיה קשה מאוד למכור רכב כזה עם תקלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מפרש את המסמך כמחשבי רכב שהוחלפו ע"י היצרן ב-2008 עקב האפשרות לדיווח על אחת או שתי התקלות. ראה את המק"טים הישנים והחדשים בטבלה בעמוד 2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מפרש את המסמך כמחשבי רכב שהוחלפו ע"י היצרן ב-2008 עקב האפשרות לדיווח על אחת או שתי התקלות. ראה את המק"טים הישנים והחדשים בטבלה בעמוד 2.

 

יש תוסף מיוחד לשמן גיר של חברת LUBE GARD שפותר את התקלה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3838 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...